Måndag och blås-regn

Åh! Varför gör man aldrig något vettigt då man är ledig? Som i helgen. Jag har haft all tid i världen att tvätta, städa och dona på, men vad har jag gjort i stället? Ja, inte har jag städat i alla fall.
Nu får jag ju göra det idag istället -mutter-

 

Min telefon blir nog lite bedrövad över att behöva tvättas så ordentligt i fredags, batteriet total strejkar!
Det kan vara fulladdat, och efter bara några samtal (korta samtal) så är den stendöd igen.. Det är nog inte alls bra att tvätta mobiler i tvättmaskiner, och inte blev den mycket renare heller..

Kom ihåg lapp till nästa gång: Ta ur mobilen innan du tvättar byxorna


Kommentarer
Postat av: Mli

Men de är ju fint med glasögon :)

2009-11-02 @ 16:01:11
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Mli

Haha okej :)

Ja de är klart de är ju en nackdel. Vad har du för brillor?

2009-11-03 @ 07:21:43
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0