Rätt dag, till och med

Grattis Mli på Din Stora Dag!!




Jag hoppas Du får en superbra dag, med många presenter och gratulationer från nära och kära =)
(Idag gör du precis som hon säger, Krister=) )



_______________________________________________________________

Mina katters samarbeta är väldigt imponerande...

Igår kväll hörde jag att Maoui hoppade efter dörrhandtaget (som vanligt) men hon kom tillbaka och lade sej brevid mej när jag ropade på henne, så jag iddes inte gå och titta om hon lyckats öppna dörren. Tänkte att hon skulle gått ut om hon lyckats.
Deras plan gick därmed i lås! Maouis uppdrag var att underhålla mej, medans Eiya glatt skuttade ut i trappuppgången och påbörjade hennes upptäcksfärd.

Det var inte förrän när jag senare skulle låsa dörren som jag upptäckte att den faktikst var öppen. Då hade Eiya för länge sedan slutat sin upptäcksfärd för att istället försöka charma mina "grannar" på nedersta våningen.
Det lyckades hon så bra med, att när jag kom ner hade en kille satt sej brevid henne och strök henne över ryggen.
Hon är tydligen "väldigt söt".. bah!

Då var det klart! Maoui sköter öppnandet av dörren, och Eiya sköter resten.



Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

grym header å snygg blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-20 @ 00:09:14
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0