Tro det eller ej

Tro det eller ej, men jag har faktiskt nyss sett New Moon... den hade faktiskt varit lite rörande på sina ställen om dom inte hade valt ut så värdelösa skådespelare!
Hon som spelar Bella, är hon fött med endast ett ansiksuttryck? Och är det inte meningen att Edward ska vara högt över huvudet snygg/vacker?

Nu ska jag inte komma och säga att jag hade gjort det bättre, men sanningen är att vem som helst hade gjort det bättre. Till och med jag -och ingen kan vara så malplacerad framför kameran som jag! Som Mamma Mu i en actionfilm.

Till den viktigaste detaljen i filmen -Vargarna! Jag kunde inte sluta fnissa när dom kom på duken. Om det är för att jag tänkte på vargen i "Never ending story" eller bara för att det såg löjligt ut har jag inte riktigt kommit fram till ännu. Kanske var jag bara trött?

Morrr morrrr morrr morrrt morr morrr morrr frääääs morrr morrr morr morr morrrrrr



Det var klart ganska tidigt att Taylor Lautner/Jacob Black skulle föreställa "snyggingen" i den här filmen, med hans alltför vältränade kropp och ingen som helst blyghet att visa upp den, men det fick mej bara att undra hur många timmar han spenderar på gymmet varje dag. (Och hur lite glass han måste äta)


Handen på hjärtat -är han verkligen så attraktiv som alla säger?





Kommentarer
Postat av: Mli

Yes han är skitsnygg ;)

2009-11-26 @ 04:02:42
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Han är betydligt snyggare i film nr2 även om jag inte har sett den än:P Men jag förstår faktiskt inte deann hysteri över filmerna:S Så bra är dom inte:S



Svar: Ja har man en gång haft en så blir det tomt att vara utan:/

Superfin häst i din design iaf:) var det din?



/E

2009-11-26 @ 10:08:25
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Linn

Ah, vilken lättnad att det finns andra människor i världen som inte är helt besatta av Twilight! Jag ser inte charmen. Och varken Jacob eller Edward faller mig i smaken. :p

2009-11-26 @ 20:18:56
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com
Postat av: Vanessa

JAA att han är ;)

2009-12-04 @ 14:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0