Skinka luktar fis

Min frukost består vanligen av två O´boy glas och rostade mackor med skinka. Gröt eller likn är bara att glömma, det går bara inte ner!
Nåväl, nog om min frukost. Dit jag egentligen vill komma är till "usch-fy-blä"-tanken som slår mej varje gång jag öppnar den fördömda skink-förpackningen!

Är det bara jag, eller luktar det verkligen fis i förpackningarna?!
Och till min andra fundering... har det alltid gjort det, eller har "stället" börjar styras av praktikanter? 

En sak är i alla fall säker, och det är att det stinker! Verkligen stinker! Det är nästan så att jag överväger att skippa skinkan, alternativt be Timmy att göra mina mackor. (Vilket faktiskt låter lite lockande)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0