Vem åker ut?

Vem åker ut ur Idol ikväll? Vad tror ni? Om bara några minuter får vi veta...
Själv tror jag -och hoppas- att det blir den unga, långhåriga typen. Vi behöver ingen fler Johan Palm.
Hjärnan har tagit helg, så jag kommer inte ihåg namnet.

Mariette gjorde bra ifrån sej, som vanligt. Liksom Erik och Camilla. Tove har jag gillat sedan första gången hon sjöng, så hon får absolut inte åka ut!!

Jag har inte lika stor koll som jag vill verka att jag har, faktikst så har jag inte sett idol på 2 veckor, men man har ju fortfarande sina "favoriter".

Det är inte lika fränt att kolla på Idol när man har en sambo som häver ur sej likadana kommentarer som juryn ger. Det är bara det att Timmy säger dom ungefär en halv minut före, det är som om man lyssnar på ett repeat band.


Kommentarer
Postat av: Mli

Hehe va du ironisk eller älskar du Harry Potter lika mycket som jag? :)

2009-10-17 @ 00:55:08
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0