Det är nog Svininfluensan

Uuuääk! Nu har jag gått hemma med torrhosta och ont i halsen sedan i måndags, (där har vi förklaringen på inläggen mitt på dagen) och jag tänker inte börja om att jobba förrän jag känner mej frisk som en nötkärna. Det får ta hur lång tid det vill! Ja, så länge jag är frisk innan lördag, vill säga.


google-bild

 

Idag har jag och Timmy packeterat alla våra redskap från köket till lådor inför den kommande flytten. Det känns en aning tidigt att börja redan nu, men jag hade tydligen väldigt tråkigt.
Timmy tyckte min brillianta idé om att packa ner allt och använda oss av platsbestick m.m var lite överdriven, så han fick som han ville. Vi sparade två av allting, samt någon kastrull, stekpanna och kniv.

Och han säger att han aldrig får bestämma?!


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Hörru, behöv ni hjälp å flytta ? ja å jonas kan ksk hjälpa :) puss

2009-09-10 @ 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0