Jag har bestämt mej!

Nu, efter jag sett Tobbe Larssons film, har jag bestämt mej! Jag är absolut, till 100%, säker nu...

Jag ska lära Danika Spansk skritt och Capriole.
Det kommer att ta många, många månader. Kanske fler. Jag vet inte heller om Danikas ägare blir så förtjust att jag lär hennes häst att stegra på kommando. Men vem har sagt att man inte kan göra saker i smyg...?

Så om några år kommer ni att få se Jag och Danika i en storslagen show på Globen, och vem vet vars vindarna bär oss sedan?
Det är nog lika bra att du säljer(eller skänker) henne till mej på en gång, Jenny!


(OBS! Det är inte jag och Danika på bilderna)




Kommentarer
Postat av: Danikas matte

Bara för att få skryta lite så har jag en gång för hundra år sedan blivit erbjuden jobb hos Tobbe Larsson men jag tackade nej. Jag har inte alls ångrat mig en miljon ggr sen dess, nej då!!

Förövrigt så vill jag även meddela att jag kommer att strypa dig mycket mycket långsamt om min häst börjar stegra på eget initiativ...=)

2009-09-05 @ 22:37:33
URL: http://djungeltrumman.strongsouls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0