Nu är det officiellt!




Jag har slutat snusa! Jag är väldigt stolt över mej själv -klapp på min axel-
Snuset, som varit en del i mitt liv så länge, faktikst ända sedan jag gick 8:an, (om mamma frågar så är det sedan jag fyllde 20) och jag har gått skilda vägar.
"Det var på tiden", tycker vissa (mamma), "Vill du inte ha en snus?", frågar andra.

Men nu ska vi inte ta ut stoltheten (och dom extra kosingen) i förskott. Det var nämligen bara igår som jag beslutade att sluta, så på det stora hela så har det bara varit två snusfria dagar hittils.
Men det börjar bra. Jag känner inte ett enda sug efter dom förädiska nikoton-bollarna, och man säger ju att det tar 50% av tiden man snusat innan man helt tappat suget.
Om det stämmer så skulle jag verkligen vilja att det stämmer att jag bara snusat i 2 år... helst ett år.. eller en månad... ja, inte alls skulle väl vara lättast.


Uppdateringen har varit lite kass måste jag nästan erkänna, men jag har haft mycket i mitt huvud den senaste tiden. Det är inte nyttigt att anstränga hjärnan så mycket, och jag slår nästan vad om att det är därför jag skulle kunna somna stående nu för tiden =)



google-bild

Så här kommer inte mina tänder att se ut i framtiden! Ha ha!

 

 

Nu ska jag ut och promenera med syster


Kommentarer
Postat av: Mli

Sv: Du som inte trodde bilderna skulle bli så bra :P

2009-09-17 @ 12:19:24
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Mli

Va du är duktig som slutar snusa :) Hur går det? Själv har jag snuset 1-2 snus om dagen i vecka för att trappa ner :) Sen blir det att sluta helt.

2009-09-17 @ 12:20:16
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0