Tisdag

Idag har jag inhandlat dom dyraste underklädes-varorna jag förmodligen någonsin kommer att äga, nämligen två nya BH:ar. Inte vilka BH:ar som helst heller, utan amningsBH:r.
Med hjälp av dom två extra spännerna som finns tillgängliga så har dom tydligen all rätt att fyrdubbla priset till skillnad från en vanlig BH.

Men dom var faktiskt riktigt sköna, och med tanke på att den förmodligen kommer att sitta på dygnet runt många gånger så känns det som att priset kvittar! (det hade jag inte sagt om jag behövt många fler)


google-bild





Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, visst är det praktiskt med amningsbh fast jag har inte använt dem dygnet runt och inte heller köpt någon onödigt dyr..Tycker de på lindex är superhärliga! De är vadderade och inte bara ett sladdrigt tyg, kostar runt 170:-

2010-04-06 @ 22:56:43
URL: http://borjanparesten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0