Så utomordentligt!

Igår var vi och hälsade på Karin, Jimmie och lilla Elmer. OJ vilket jättebebis han blir brevid Luna =) Våra tankar om att hon blivit såå stor sprack på ungefär en halv sekund. Haha!
I alla fall så hann jag spana in en väldigt praktisk "napp-burk" som var placerad på deras skrivbord, och jag är inte dåligare än att jag idag införskaffade en likadan.

Jag är i vanliga fall inte en sån som "härmar". Jag brukar försöka hitta saker som är lite unika och som kanske inte hittas i varje hem, men den här föll mej verkligen för smaken!




Så nu är det slut med våra effektiva napp-jakter! Hädanefter ligger det alltid nappar i napp-burken. Ska göra i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Karin Fahlèn

Det är faktiskt en väldigt bra nappburk, du ångrar dig inte;)

2010-08-11 @ 22:25:15
URL: http://roligatider.blogg.se/
Postat av: Linn

Tur att du redan har Timmy och Luna, annars skulle jag måsta utfärda kattantsvarning... :p Men jag håller med dig, kattungar är oemotståndliga!



Nappburken var ju jättesöt. Det är ok att ta efter andra när de väljer bra saker. :)

2010-08-11 @ 23:26:02
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0