Tillbaka i sadeln

Jag kan ha hur mycket som helst att göra, ändå blir jag lätt rastlös om jag inte får mina få, men värdefulla, timmar i stallet varje vecka. Kort sagt kan man säga att både jag och Timmy är lättade över att ridningen äntligen börjat om igen.
Ridskole-ridning suger verkligen! Dels på grund av just det, ridning en enstaka gång i veckan, och dels på grund av den odrägligt långa vilo-perioden på sommaren -Sommarbetet!

Man kan säga att jag också haft sommarbete i sommar, med tanke på den stora brist motion och den större delen av tankeverksamheten inriktad mot mat, och vad jag kan tänkas stoppa i munnen härnäst =) Namnam!
Någonsatsns i mitt bakhuvud sa en röst åt mej att ändå försöka hålla mej i trimm, men den total-ignorerade jag, vilket resulterade i att jag flåsade värre än hästen innan lektionen var över.

Faktiskt så flåsar jag på ganska duktigt bara av att gå upp för våra tre våningar till lägenheten, och redan där borde jag ju ha hört någon slags ringklocka. Den kanske står på snooze...




(gamla bilder ritade av mej)



Igår skickade jag in några bilder för framkallning, (100 gratisbilder gillas) så nu är första steget av lillans foto-bok avklarat! Nu fattas bara ett album, lite scrapbooking kraffs, tid och tålamod. Vad som behövs nu är dock lite sömn.
God natt


Kommentarer
Postat av: Madde

Hittade in på din blogg och blev glad över att se en till småbarnsmamma och som dessutom har ett hästintresse :-D

Du åker rakt in på min favoritlista ;-)

2010-08-14 @ 14:40:46
URL: http://mittkaos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0