Kreativiteeet

Har just rotat fram högstadie-klass-skillsen i vad gällande användning av symaskin,
och faktikst så satt det inte så långt bak som jag trodde. Jag hade nästan glömt bort
hur mycket jag trivs där bakom trampgasen, och om jag hade kunnat så hade börjat
kurra högre än en kåt Eiya. 

Nu är det ju inte så att jag fick ett tvär il att sicksacka lite runt en tygtrasa, utan orsaken
till att mammas gamla maskin fick se dagsljuset (eller kvällsdunklet) är för att min klänning
var några centimeter för stor/bred och behövde omedelbar åtgärdning. Det kunde absolut
inte vänta till imorgon, för sån är jag. Om jag får för mej något vill jag gärna få det gjort nu
på en gång!
Som den gången då jag fick för mej att jag ville ha en chinchilla. Dagen efter var jag stolt
ägare till chinchillan Åke. Eller när jag såg en söt liten svart kanin unge på en djuraffär, den söta
lilla kanin ungen fick följa med i väskan hela bussresan hem. (bur fick bli ett senare problem) Eller när jag började fundera på om Maoui behövde en liten katt kompis. Samma dag ringde jag Mli och frågade om hon hade möjlighet att hämta min bokade lilla knasiga kattunge.
Listan kan göras alldeles för lång. Enligt Timmy är det en del av "min charm", och jag vill väldigt gärna tro honom.

Timmy, lillan och jag saknar dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0