My Evenstar

Älsklingens julklapp till mej i år anlände aningen sent, men det var verkligen värt all väntan!
Jag känner mej lite dum när jag, självklart, var tvunget att skoja till det och ge honom Frigo kalsonger (By Persbrandt. (såna med en extra förpackning till... förpackningen?)), långkalsonger (då hans gamla består av endast ett stort hål) och fler kalsonger.
Han gav mej ett halsband. Inte vilket halsband som helst, utan Arwens Evenstar!

.
´
´
´
´
´
"Arwen: Do you remember when we first met?
Aragorn: I thought I had wandered into a dream.
Arwen: Long years have passed. You did not have the cares you carry now. Do you remember what I told you?
Aragorn: You said you'd bind yourself to me, forsaking the immortal life of your people.
Arwen: And to that I hold. I would rather share one lifetime with you, than face all the ages of this world alone.
[hands him her Evenstar]
Arwen: I choose a mortal life.
Aragorn: You cannot give me this.
Arwen: It is mine to give to whom I will. Like my heart..."


Finaste pojkvännen Belong to mee =)

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

depp är för jävla het



jag är liiite sugen på den mannen

2010-12-29 @ 21:06:30
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Linn

Very pretty. :) Hoppas min finaste pojkvän ger mig något lika romantiskt... typ en iphone. :p

2010-12-29 @ 21:41:55
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com
Postat av: ida

Så fint av han o smycket e jättesnyggt!! pok

2010-12-29 @ 21:47:13
Postat av: bitterfittan

förresten, var kan man köpa sån persbrandt-kallingar? haha

2010-12-30 @ 11:36:22
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Rebecca

dem är så fina tillsammans!! blev sjukt sugen att se sagan om ringen triologin nu xD

2010-12-30 @ 14:01:45
URL: http://therockingbecca.blogg.se/
Postat av: Vanessa

HAHAHAAA! Moa så jävla roligt, jag har beställt ett likadant! :D :P

2010-12-30 @ 19:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0