Projekt: Lillans rum

Äntligen börjar lillans rum ta form. Man kan snart se konturerna i alla fall :)
Lägst med ena kortsidan står mitt gamla bord med tre stolar, vars den fjärde är (eller om det ens ska vara en fjärde) har jag ingen aning om. Vad jag har en aning om är att dom absolut måste få lite färg på sej!
Jag vet inte riktigt vad mamma hade i tankarna när hon målade stolarna, men jag gissar på alldeles för mycket.
Förlåt mamma, men det är inte jättevackert... =)
-
.
Vi har inte alla färger jag vill ja ännu, (blå, lila, gul, röd bla) men jag ska masa ner i verkstaden och måla det jag kan nu har jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Haha, ja det kan man ju undra varför jag målade stolarna så, det blev inte snyggt, men jag tyckte säkert det då, vid den tidpunkten, jag hade nämligen gått en kurs i att "dutta" på färg, men det blir säkert snyggt med nya fina färger.

Kramar / mamma

2010-12-14 @ 17:31:02
Postat av: Johanna

Äh du är väl snart ponny-morsa, då kommer du få beställa grejjer tills plånboken blöder ;P

2010-12-14 @ 21:45:31
URL: http://codezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0