Röd tråd?

PUH! Min klänning låg snällt på busstationen idag när mamma va dit och hade vist gjort det sedan i fredags, det hade bara blivit någon typ av miss. Det var ju tur, för jag hade nästan börjat inställa mej på at hitta något annat, och jag har inte med mej något annat.
Jag, lillan, Ida och Noel har hälsat på Rebecka och lilla Thea idag. Luna blev stora tjejen i jämförelse med dom där små-fölen.


-Småglin, säger Luna och fnyser högmodigt.


Såhär två dagar innan jul tyckte vi även att det var dags att köra ut julkorten som inte förtjänat något frimärke i år på grund av "gångavstånd". Notis till mej själv nästa år -det finns inget gångavstånd!!




Ovan: En väldigt nöjd tjej i full färd med kvällsdoppet.
Nedan: Kvällsdoppet fick ett väldigt plötsligt slut. Orsak är oklar.


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

haha vad myysigt:D Men väldans söt i karet iaf;)

2010-12-21 @ 22:56:16
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Sandra

opps, en olycka haha! God Jul på er alla och hoppas det blir super mys :D

2010-12-22 @ 15:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0