Fredag fredag fredag

Idag har lillasyster varit på Ikea...
Imorgon går nog syster nr 2 med repsektive där och pekar och räknar småmynt, så det är inte mer än rätt att vi borde planera våran resa dit snart. Jag vill få i ordning allt. Allt!
Timmy brukar påpeka lite ironiskt att han tycker det är konstigt att jag inte packat BB väskan än.
Vem vet. Den kanske redan ligger färd-klar i garderoben.


Vi har förresten fått tillbaka den stackars diesel bilen igen. Jag ska göra allt jag kan för att hålla mej undan från ratten (och framför allt tanklocket) resten av tiden jag jobbar.



Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag tycker att brodern med respektive också borde planera en resa dit snart.. :)



Lycka till med bilen.. ;)

2010-02-19 @ 21:17:06
Postat av: Anonym

sv; ja de hade ju varit något det..:/ 31år är ju ingenting i människoår räknat.. :P men man får försöka trösta sig med att jag har en hel livstid med minnen då Fjodde varit med sen jag föddes. :P



det är väl klart man vill ha framförhållning o vara förberedd inför födseln, eller? är det bara vi kvinnor som tycker det är logik? man kan väl kankse inte direkt packa sno ihop spjälsängen o allt kvällen innan man ska föda? ;) hehe..

vore det jag så skulle jag nog åxå viljat ha ordning på allt i god tid så man slapp få panik när bf börjar närma sig med stormsted! :)

kramar

2010-02-19 @ 21:33:51
URL: http://amhd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0