Hardenäran hurra!

Grattis Johnny på din STOOORA dag!

Idag fyller altså systers pojkvän år, och jag och Timmy begav ut på den långa färden in till stan för den perfekta presenten.
Men vad är en bra present?
Vad ger man till en som fyller 30, och är kille dessutom?
Man kan även plussa på att han inte hjälpt till med några önskningar heller för den delen. Klurigt!

Efter mycket funderande så kommer vi fram till att ett allergifritt husdjur måste passa alldeles ypperligt, så vi köper en stor "bålskål" på närmaste och går sedan till djuraffären.

Våran första tanke var att vi skulle köpa två söta små guldfiskar, men fort var vi tvugna att tänka om när vi fick höra att dom inte är sådär "gulle"-små jämt, utan är jämnstora med en rejäv aborre (!) innan dom slutar växa!
Altså ingen guldfisk och ingen "hitta-Nemo-Fisk" då den kräver saltvatten.

Det slutar med två guppies och två guldaktiga med latinskt namn. Självklart vardera kön till varje ras. Höhö.

Mycket nöje önskas!



Kommentarer
Postat av: mija

yyyeeeesch, jag vet. hon som ha gjort mina designer tidigare :P

men hon har lagt av, även om hon får betalt :P så söker efter någon ny förmåga :)

hur gåre med magen ode ?:)

2010-02-13 @ 19:10:26
Postat av: Madde

Men du, det sa jag också när jag började, för jag hade verkligen usel motorik! Men den blir fort bättre kan jag lova :p

2010-02-13 @ 19:23:08
URL: http://maddezelda.blogg.se/
Postat av: Madde

Näedå, det tror jag inte :) Så, har du haft en bra alla hjärtans dag? :)

2010-02-14 @ 22:51:14
URL: http://maddezelda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0