Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Mli.

7 saker ni inte viste om mej.

1. Om jag får för mej något så gör jag det! Sen om jag ångrar mej eller inte är ju en annan femma...

2
. Jag betalar räkningar så fort dom kommer genom dörren! Om jag inte gör det är det fastprintat i mitt huvud till dom är betalda. (CSN räkningar som ska vara betalda senast juli är redan betalda tex)

3
. Jag är ALDRIG nöjd med ett ridpass! Det får gå hur bra det vill, det finns alltid något som måste justeras.

4
. Jag är en aning beroende av World Of WarCraft just nu. (Jag ska krossa Timmy när jag blir level 80!)

5
. Jag är absolut ingen stadsmänniska, egenligen, och jag skulle lätt som en plätt kunna flytta hem till Malå igen. (sen att det varken finns jobb eller bostad där kan man klura vidare på)

6
. Jag är Otroligt rädd för höjder! Tre-meters-trampolinen i Paradisbadet fick mina ben att skaka så häftigt att hela "brädan" började vobbla, vilket inte gjorde saken ett dugg bättre! Jag klättrade ner fortast möjligt igen för att i nästa sekund se en hel grupp "småbarn" springa ut och hoppa. Då känner man sej jätte kaxig.

7
. Sist men absolut inte minst kommer min hemska spindel-fobi! Dom förrädiska små äckeldjuren kan skrämma slag på en båda från golvet, väggen och taket. Dom kan tillochmed komma flygande i sitt väv en vacker sommardag. -hurrvens-



Jag utmanar Lina, Annelie, Mia, Malin, Hanna, Evelina och Wiktoria.  Lycka till!




Dina bästa vänner är dom som vet allt om dej, och fortfarande står vid din sida. =)


Kommentarer
Postat av: Mli

Haha låter som en helt normal dröm :P Drömde också om hästar, men jag kan inte komma på vad sjutton de va jag drömde. :)

2010-02-28 @ 13:03:34
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej ja men kom ihåg kan vi kolla=D

Okej jamen de var ju skönt! Man vill ju som vara på säkra sidan oxå så de inte händer någe=)

När ska ni på Ikea då? :D De är ju TYP de roligaste man gör ju! Var inte längesen vi var där oxå och shoppade loss! wii=))

Jo vi har beställt en city cross=) Va är de för vagn ni tänkt er då? =)

2010-02-28 @ 17:29:07
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jahaa va kul=) Alltså emil? z emil?=P Så roligt isåfall!=D

Jamen gud de är ju de.. liksom allt annat... bara nappar är ju en hel djungel haha!

Okej du vill alltså ha ett "sittvagn" med en liggdel som man bara lägger in i sittdelen som?=P haha nej ja håller med de var inte lätt att förklara!! ;P

2010-03-01 @ 08:06:12
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej men så roligt!=) Ska dom oxå ha barn eller?=)

Nej men gud de skulle inte ja heller våga ha! Täänk 3hjulingarna i tjocksnön.. tjoho de skulle vara spännande att hålla den uppe =P

Jo ja ska ju de få se vad de är förnå, min bm har tjatat att ja ska gå dit så ja får väl göra de då! =P Jadu de är revbenen, ryggen, svanken o typ ljumskarna som gör ont.. men de är väl så de ska vara antar ja =P?

2010-03-01 @ 12:52:04
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej ja de är ju sååå kul där så de kan ja förstå=P Är dock inte lika impad av maten dom har där som många andra verkar vara! haha... köttbullara var ju tokäckliga! =P



Nej ja har inte de faktiskt, de kanske vore något att teesta, för den här tjejen ja var hos igår på re-ko hon var då som ett svammel..

mendu ja kom på ja måste bara få fråga, läcker dina tuttar nånting?=P haha

2010-03-02 @ 08:37:00
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha ja skönt att höra att ja inte är ensam då! :P Läcker som ett såll haha!



Okej lät ju smidigt de! :)

Nej nu ska ja göra mig redo och åka på barnens hus, de var visst babykväll där idag! Haha hörde på radion de iallafall... få se om man kan göra nått fynd! =)

Förresten va ska ni ha för bilbarnstol? Köpa eller hyra eller? =)

2010-03-02 @ 18:19:46
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej jamen de var ju värt=)

Min mamma ska köpa en åt oss, och så hade vi kollat ut en vi ville ha, och hade sån tur att just den var nersatt 700kr på babykvällen!! =D Men ett tips om ni ska dit, åk dit direkt de öppnar! För sakerna förvinner väääldigt fort =P Vi kom typ 20 över sju o de öppna sju, och då fanns de bara nårga bilbarnstolar kvar =P



Jamen eller hur ja drömmer också jättemycke hemska drömmar nu! Ofta att de händer nått åsså är Jocke borta.. eller att de händer någe med bebisen! Hurrvas inge kul! =/

2010-03-03 @ 12:00:01
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0