Ny vecka

Idag har jag varit hos Farbror Doktorn, som inte alls var en farbror utan en "äldre dam", på grund av den härliga foglossningen.
Mjusch! Det blev i alla fall sjukskrivning 50% tills dess att havandeskapspenningen tar vid, och tills dess kan jag nog stå ut. Det är inte alls länge kvar nu... -swoosch-, kommer det att säga!

Jag ogillar starkt att prata med folk jag aldrig mött förut, så det förvånade mej inte det minsta när svetten började lacka under kläderna när jag samtalade med tant doktor (däremot var rösten lika stadig som en skördetröska), så jag ska göra både mej själv och Timmy en tjänst och ställa mej i duschen en kvart eller två. Eller tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0