Här händer det grejer

Den sista tidens värdelösa uppdatering beror inte på någon slags händelselös vardag, snarare tvärtom. Här smackar vi in så mycket som möjligt på dagarna, allt ifrån långpromenader i solskenet till besök hos hästarna, och övrig tid är vi inte sena att mysa i soffan framför en bra film och en stoor skål med godis. Chips går också bra.
Blicken har dock tendens att fastna på älskade lilla Luna istället för på filmen, jag antar att hennes dragningskraft är aningen större.


Jag och Johanna ute på promenad (hundarna heter Ebba, Ruth, Tyson, Jones och Sajann) 


_____________________________________

I tisdags packade Johanna sitt fotograferings pick pack och brummade iväg med röda faran till rönnbärs för Lunas 2 månaders fotoshoot =) Man kan ju ha fyllt 2 månader utan att få en riktig proffsfotografering. Ve och skam!

 

Tusen tack, Johanna!

Det är ungefär 200 fler bilder, men jag var absolut tvungen att göra en "typiskt-Moa-grej" och glömma skivan med alla bilderna hemma på rönnbärs, men jag kan säga precis var den ligger!



Kommentarer
Postat av: HelloNicki

God morgon sötnos :)



Kramar från USA

2010-07-02 @ 18:30:11
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Linn

Helt sjukt söt! :)

2010-07-02 @ 19:03:53
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com
Postat av: Linn

Jo, planen var att flytta till Umeå, vi hade ju lägenhet och allt... men jag fick ju aldrig jobb och så fick jag ett erbjudande från Malå om minst 80% och kände att det var bäst att ta det! Nu fick jag iofs ett mail i förrgår om ett jobb som personlig assistent i Obbola, men det var ju så dags. :p Lägenheten i Malå är en trea, 66kvm på Storgatan 70. :)



Jo, vi är bra sugna på att ta med en lillvovve hem, men det är ganska krångligt att frakta dem över Atlanten och det blir nog dyrt... Dessutom pratar vi om att kanske tågluffa till sommaren, och jag vet inte vem jag ska kunna övertala att vara hundvakt i en månad. :p Kram

2010-07-02 @ 23:54:52
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com
Postat av: maya

stollt moster till världens sötaste luna! ja skull kunna ta me hon hem till mig!!!! kom hem snart!

2010-07-03 @ 14:17:37
Postat av: Matilda

Men gud sicken söt unge! :D

2010-07-04 @ 12:48:39
URL: http://tolvtjugoatta.blogg.se/
Postat av: Johanna St

Det vara bara roligt att få ta kort på lilla Luna!! Hon är bara för söt!!! :D

2010-07-04 @ 21:45:54
URL: http://bastila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0