Home sweet home

Man vet att  man är hemma på Rönnbärs när man vaknar av att Teddy gnäller av uppmärksamhets-brist och krafsar en med klorna på baksidan skallen. Hans ljuvliga andedräkt får inte heller förglömmmas, den skulle få vilken elefant som helst att vakna upp ur sin dvala.

Hur som helst har jag altså övergivit Timmy den här veckan för att spndera lite tid i gamla Malå. (är det verkligen 3 månader sedan jag var hemma sist?)
Jag hoppas jag får gjort allting jag ska hinna i veckan! Den lugna veckan man planerat inför sin hemresa brukar inte alls bli så lugn som man tänkt. Mycket folk man ska hinna träffa och saker man ska hinna göra.
Att man dessutom förvandlas till en frisör när inte "frisör-Ida" följer med hem kan plussas på "Att-göra-listan".

Men jag klagar icket! Hellre för mycket att göra än alldeles för lite. (Då kan man välja bort det tråkiga)





Jag och baby Midsommar-09


Kommentarer
Postat av: Diana

åå mysig bild! Hoppas att allt är bra! Saknar er! Kram//Diana

2010-03-15 @ 15:29:03
Postat av: wickan

malå ska man fasen inte underskatta....the place to be när man ska återhämta sig litegrann!! du...en sak jag funderat på...vad tusan är hemligheten med din mammas plättar? har fortfarande inte ätit godare plättar än jag gjort hos din mamma och det är ju ett x antal år sen...hur många går vi inte in på, då känner man sig bara gammal! :) ha så himla mysigt i malå!

2010-03-18 @ 11:29:47
URL: http://wictoriagrundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0