Om blickar kunde döda...

Jag vet ingen katt som kan se så sur ut som min Maoui. Hon behöver inte anstränga sej alls för att folk ska låta henne vara ifred, vilket dom gör helt rätt i.
Men nu riktigt skjuter ögonen blixtar, och jag kan tänka mej att om katter kunde prata skulle jag få mej en hel ramsa med svordomar och dråpord!

Jag som bara tyckte dom raringarna behövde sej ett bad.






Imorgon beger vi oss hem till kära lilla Malå, där det för övrigt kommer att pågå VM i skotercrosss i helgen, och katterna tar vi med oss.
Faktiskt så ska dom stanna där ett tag, tills vi fått någon så när ordning här hemma när den lilla kommit =)

Nu är det min tur att hoppa i duschen!


Kommentarer
Postat av: ida

ojojoj så liten maoui ser ut,tur att hon är så snäll ändå ;)

inga klösmärken = bra jobbat syrran!!

2010-03-25 @ 21:29:40
Postat av: anne

hatiska ögon? hur ser de ut? hypokondriker...

2011-01-16 @ 11:14:01
URL: http://return

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0