Vilken förolämpning

Okej, har vi haft vårat lilla roliga nu?

Efter det mycket intressanta samtalet jag fick igår kväll, (som för övrigt var en aning förolämpande) så kan jag bara inte sluta fundera på vem @£#& det var som ringde?
Att det var något slags skämt är det ingen tvekan om, det förstog man ganska tidigt. Jag höll tillochmed god min så länge jag kunde.
Det vill säga tills skambudet lades upp, då brast det ganska fort.



För att bespara min hjärna dom förslitningnar som kommer att uppstå om jag inte kommer på vem det är, skulle jag vara tacksam om personerna i fråga ville vara så snälla att lägga handen på hjärtat och erkänna deras synd.






Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

usch med förolämpning

2010-03-10 @ 09:52:03
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0