Fredag Nov 12:1

Idag har pappa Timmy fått egentidat lite då jag och lillan begav oss ut på en långprommis i det lagom kyliga vädret och dom dåligt plogade gångstigarna.
Först en sväng efter älven för att sedan avrunda med lite fönstershopping i stan. Blev lite uttråkad efter ett tag, så vi gick och hämtade Ida och lilla Noel, och bara sådär fick han sin jungfrufärd i sin nya vagn. Tror dock inte han var lika exalterad över det som hans mamma var. Höh.

Om mina planeringar inför årets julkort blir i närheten likt bilderna jag har i mitt huvud kommer dom att bli KUNG! Allt som behövs är någon decimeter snö till, men det hoppas jag ska komma inom en snar framtid. Lillan har även sagt att hon vill göra sin första snöängel snart, så nu är det 4 tummar hållna för mera snö. 6 om vi får med oss Timmy...
Ge mej mera snöö!
Bilden hämtad HÄRifrån

Kommentarer
Postat av: Anonym

=) nä han verka ju inte ett dugg exalterad,men d gjorde ju inget då han sov så sött i det guppiga väglaget :)

Tror era julkort kommer bli superb!Hmmm undra va vi ska hitta på???

Kramis

2010-11-12 @ 16:46:03
Postat av: Linn

Kom och hälsa på i Malå, här har vi gott om snö... :) Kram

2010-11-13 @ 15:28:42
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0