Fretak

Jag får lite panik när jag tänker på att vi flyttar om dryga 3 veckor. Det finns hur (läs: HUUUR) mycket kvar att göra som helst, och trots att jag packat säkert 15 lådor med grejer är det ingen märkvärdig synbar skillnad i lägenheten. Ja, förutom att gästrummet är fullt i kortonger då, förstås.
*
*
Kim och Maya med sina respektive, samt mamma, kommer till Umeå idag. Mamma stannar hela helgen medans resten av järngänget drar vidare mot IKEA för möbel-shopping, antar jag.
Mamma har lovat att hjälpa mej med rengöring av fönster i helgen innan det blir alltför kallt, men något i den bakre delen av hjärnan säger mej att hon inte vill stå och putsa fönster hela helgen =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Tack så mycket. Katten kommer från Jenny som gick i våran klass. =)



Trevlig med att putsa fönster närmare vintertid, vi ska ta och flytta vi med till Skelleftehamn så vi måste som ta i tur med fönsterna vi med innan vi flyttar. =(

2010-11-05 @ 11:04:45
URL: http://mamsyjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0