Tisdag Nov 16:1

Vaknade strax över sju i morse av att lillan låg och skrattade. Steg upp för att se vad som var så roligt, och när hon fick syn på mej blev hon helt vild, ljudnivån steg med minst 125db  Hon väntade helt klart på att någon skulle rädda henne ifrån hennes bur. Sötgris!
Jag blev även sugen på att se Harry Potter och Dödsrelikerna imorgon på bio, och jag såg på sf att jag inte var den enda som tänkte i dom banorna.
Idiot-varning på hög nivå är ju att dom släpper del 1 nu i år, men släpper del 2 i samma film ett år efter. Det är inte bara idiot-varning, det är IQ fiskmås! -Kvack Kvack-
Timmy sitter och stickar nu, (ja ni såg rätt) och jag funderar på att fortsätta med min "present" till lillan. Det kommer att bli såå fint. Här kommer en ledtråd
Den som gissar rätt vinner ett bugg.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

en tavla? =)

2010-11-16 @ 18:08:18
Postat av: storasyster

en matta ;)

2010-11-17 @ 18:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0