Tisdag Nov 9 :3

Jag stoppar telefonen i laddning på den varit batterilös hela dagen, och det dröjer inte länge innan ett "Piiip" hörs. Ett meddelande säger att ett 07******** har försökt nå mej 2 gånger under dagen, jag känner igen numret men kan inte komma på vem det är.
~~
Jag: Det är någon som har ringt... Timmy, kan du kolla upp ett nummer på Hitta?
Timmy: Mmm... vänta lite bara...
Moa: Det slutar på **7... vems nummer slutar på **7?
Timmy: Vet inte.
Jag rabblar upp hela numret.
Timmy: Moa... det där är mitt nummer...
~~
Virrig? Jag? Nääe

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha!!!stackars Timmy...;)

2010-11-09 @ 18:13:12
Postat av: lillasyster

du e sämst ;)

2010-11-09 @ 21:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0