Torsdag Nov 11:1

Eiya har tänkt att åka bort. Jag hittade henne liggandes i Lunas resväska med allt hon äger, dvs henne själv.
-Jag ska resa till kattplaneten, svarade Eiya då jag frågade vars hon skulle ta vägen.

Idag har jag egentidat lite genom att åka och handla, och jag överträffar mej själv genom att nästan enbart köpa saker som stod med på listan. Det första jag haffade på Ica MAXI var schampo och balsam, och det var verkligen behövligt kan jag lova!
I fem dagar ha duschat med enbart duschcreme, och det har liksom inte samma resultat som ett schampo har i håret... känns som man lika gärna kunde ha skippat att tvätta håret över huvud taget för det blev endå ingen skillnad. Smöööre!
Bilden hämtad HÄRifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0