Torsdag Nov 11:2

Såg just på Annlis blogg att dom hade sett Nightmare Before Christmas och blev genast sugen på att se den jag med. Självklart har jag även övertalat Timmy att se den med mej, trots att han envisas med att "Han inte tycker om musikaler".
Han skyller jämt på det när jag vill se en film han inte vill se. Eller så söker han febrilt på internet efter något annat han kan skylla på, men den här gången lyckades han INTE! Efter bara lite tjat så gav han med sej och sa "jag kan ju se ett tag i alla fall...." men jag ska nog se till att han sitter bänkad hela filmen lång!
För Tim Burtons egna skull hoppas jag att det är en riktigt bra film!

Såg även att den kom ut redan -93, och jag kan för mitt liv inte komma på varför jag inte sett den tidigare.
Bilden hämtad HÄRifrån

Kommentarer
Postat av: Katta

Jag är visst lika seg! Jag har nog inte ens vetat att den har funnits! Den måste jag se :p Tack för tipset ;)

2010-11-11 @ 22:05:03
URL: http://www.letmesayasingleword.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0