Torsdag Nov 18:1


Idag har vi varit ute i friska luften nästan hela dagen.
Ett riktigt friluftsliv -om man räknar bort stadstrafiken, rödljus, avgaser, affärer och några miljoner människor.
Det ska bli såå skönt att komma en bit utanför stan! Katterna kan få börja komma ut, man kan gå över vägen utan att vänta på grön gubbe och hästlukt kommer inte att kräva en kvarts biltur. Att lillan får en gigantisk lekplats på bakgården får inte heller förglömmas.
Som vanligt gick jag en sväng runt i affärerna med tankarna "Om jag hade mycket pengar skulle jag...", och som vanligt hittar man alldeles för mycket saker till alldeles för lite pengar.
Annat är det när man faktiskt har tänkt köpa något. En jacka till exempel. Plötsligt har hela stans jackor förintats och kvar finns enbart osmakliga kläder till stöld-priser. Nedrigt, va?
Dit jag ville komma var i alla fall det nya spets modet. Jag flinar när jag skriver för jag tycker det ser så förskräckligt ut... Spets till viss mån kan vara jätte fint, men när det går så över styr att man ENBART har på sej ett spetslinne/tröja med en väldigt synlig BH under (helst i annan färg) känns det bara för mycket. Vad hände med att lämna lite åt fantasin?
En tight klänning räcker inte längre, helst ska man avslöja varenda födelsemärke också.
FINT (bilden hämtad HÄRifrån)
INTE FINT (bilden hämtad HÄRifrån)

Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg. :)

2010-11-18 @ 19:25:22
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0