DopDress

Det kanske inte kommer som någon större nyhet, men jag är ett stort fan av Tradera! Mitt senaste fynd därifrån anlände just genom dörren, och det var en -hur fin som helst- dopklänning!
Vårat dop, som är ett dubbeldop med 2-dagar yngre kusinen Elsa, äger rum lite mindre än 2 veckor. Så roligt!
.
Jag är inte ett dugg nervös! Inte för att stå där, längst fram inför allas ögon. Jag har alltid tyckt om att vara i centrum, och de få orden man ska säga borde inte ens jag kunna krångla till.
Det är vad jag försöker intala mej i alla fall...
Helst av allt så skulle jag vilja eliminera allt som kan snubblas på också. Såsom trappor, mattor, högklackade skor, skor över huvud taget, andras fötter, mina fötter... golv... människor...
.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer att gå super :D

2010-10-12 @ 18:00:01
Postat av: Malin

ååh mysigt med dop! :)

Det kommer att gå fint ska du se. Du får låtsas att alla åskådare är nakna, eller något, så är det dom som får det pinsamt istället ;P



Lycka till:)

kram

2010-10-14 @ 10:32:25
URL: http://amhd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0