Järnspikar!

Med tanke på hur lite internet har funkar idag är det ett mirakel att jag har något hår kvar på mitt stackars huvud.

Jag ser mej själv som en icke-beroende-av-datorer-person i vanliga fall, men idag var jag tvungen att tänka om. Varje gång min rumpa damp ner i datastolen för att sedan måste hasa upp igen på grund av "anslutningsfel" så virvlade det av svordomar i mitt huvud. Att man kan så många är ju ett mirakel i sej, och det är ju en väldig tur att man kan välja att behålla vissa saker för sej själv.




Tro det eller ej, men mina onda tankar om Comhem har inte tagit upp hela min dag. Nej, jag har både hunnit göra massor av morotspure, hälsat på Johnny och Ida (utan Ida, som är i Malå, men plus Oskar och Jon) med Lillan, ätit glass och nougatsås till middag, slagit in ett paket och gått för att köpa godis bara för att bli påminnd om att jag glömt min väska hos Ida jsg Johnny i mitt tidigare besök där.
Men det kom jag såklart inte på förrän jag plockat min super-påse med godis. Nåja, det vara bara att, diskret, försöka lägga undan påsen igen.

Och nu ska jag gå och sova. Tänk, vad mycket man kan hinna på en dag.


Kommentarer
Postat av: JEMPA!

sv: Ja det va riktigt härligt :)

Jättefin blogg du hade!!

2010-10-03 @ 12:41:49
URL: http://jempsss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godis på helgen är aldrig fel. ;)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-03 @ 20:21:56
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0