Minus i plånboken

Idag har jag och Diana varit och storhandlat till lördag. Priset blev överkomligt men inte gratis, om man säger så. Tänk vad mycket lättare om det skulle vara om man var ekonomisk oberoende.. det ska jag satsa på till nästa gång!
Senare ikväll ska vi knåda marsipan till förhoppningsvis vackra prydnader till tårtorna. Vi har fått lite insperation av internet, nu återstår att se om vi är lika händiga som dom som jobbar på konditori. Heh... jag tvivlar.
Det ser väl bara charmigt ut om det ser hemmagjort, hoppas jag.



Tänk vad tiden går... på bilden är hon bara 2 dagar gammal, och på fredag blir hon ett helt halvår!

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

ja, det fixar ni galant. bildbevis! :P

2010-10-21 @ 11:38:43
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0