Morsning korsning

Vilken otroligt skum dröm jag hade inatt...
Först var jag och shoppade. Köpte en tröja för 399, betalade med en 5 hundring, och fick endast 1 krona tillbaka.
Moa: Jag fick för lite pengar tillbaka. Jag ska ha en hundring till
Kassör: Okej....
Tar fram en 500 och ger mej, vaddå kass på räkna..
Moa: Oj, det här blev lite mycket. Jag kan inte ta dej, då får jag dåligt samvete.
Kassör: Okej..
Hon tar då fram en tusenlapp och ger mej, (hon borde seriöst gå någon extrakurs i matte) och vad gör jag då? Jo, jag tar den!
.
En femhundring har jag svårt att ta emot, men en tusenlapp däremot går finnemang! En nolla hit eller dit, liksom?
Sedan möter jag upp min lillasyster och ska just gå mot vårat skepp (??) när vi får höra kaptenen prata om att skicka oss på något läger, så vi flyr! Jag skickar ett sms med bara tanken till våran killkompis, som råkar vara killen jag jobbade med nere i Skåne på praktik, och säger att han ska möta upp oss med ett extra paket nudlar.
Sedan minns jag inget mer, men det kanske är lika bra det...
.
.
.
.
Bild hämtad HÄRifrån

Kommentarer
Postat av: bloggstaden.se

Hejsan!



Vill du ha fler besökare till din blogg? Då ska du besöka www.bloggstaden.se vi erbjuder 16 reklamplatser för bloggar som är aktiv. Där varje blogg får skriva en liten text om sin blogg samt en länk som länkar till bloggen. Sen erbjuder vi även enbart länkplats också. Om du är intresserad så vill vi gärna ha en liten text om vad din blogg handlar om samt länk till din blogg. Är du intresserad?



Skicka då ett mail till oss på [email protected]

2010-10-04 @ 08:35:41
URL: http://bloggstaden.se/
Postat av: Mli

Haha vars får du allt ifrån? :P

Tur att du och jag inte har konstiga drömmar eller så -hehe-.

2010-10-04 @ 09:27:19
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

haha! jisses. det roligaste är ju att "allt är ju helt normalt på det viset" i drömmen. sen när man ska återberätta, låter det bara flummigt och osammanhängande. det som var så verkligt och äkta, när man sov.. :P

nudlar liksom. va? :P



det med pengarna tror jag handlar om att ge och ta- du ger mycket, men får för lite tillbaka.

och ibland får du alldeles för MYCKET tillbaka, men då tar du bara emot det ändå. :P



typ tjänster o gentjänster. om du fattar. pöss

2010-10-04 @ 13:09:23
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Katta

HAHAHAHAHHAHHA jag dööör!

2010-10-04 @ 22:50:20
URL: http://www.letmesayasingleword.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha mystiska drömma :D

2010-10-05 @ 07:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0