Ridning

Idag har min kropp fått veta att den lever.

Jag trodde inte att det var möjligt att en häst kunde ha en sån otroligt stel högersida! Må vara att hon är gammal, men då blir det ju bara ännu viktigare att jobba/mjuka upp henne ordentligt. Vilket var Mission Impossible, ungefär. Men man kan inte säga att jag inte kämpade, och vann -stundvis.
.
.
Hon gick riktigt hyfsat när allting började stämma. Dvs när hon började slappna av och lyssna istället för att bita fast i bettet och bara köra sitt eget löp.
Här snackar vi järngrepp! Om hon varit människa hade hon varit en kvinnlig HULKEN! Magnus Samuelsson skulle då få på dängan...
.
Det var med viss avund i blicken jag såg när Lina svischade runt på "sin" fjäderlätta häst med händer som såg ut att hålla små fågelungar istället för tyglar =) Men det var bara att blåsa lite på mina blåsor och kämpa vidare!
.
.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag håller verkligen med dig. :D

Vilken jättttte snygg teckning. =)

2010-10-06 @ 12:49:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: lina

hihi..jaa, det var en bra lektion igår tycker jag! :)

2010-10-06 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0