Vad hände?

Är det bara vårat internet som krånglar? Eller allting funkade, bara det att login-rutorna var borta överallt.. Whaat?
.
I alla fall. Min gårkväll spenderades med ett evigt trampande på våran (min) Lateral Thigh Trainer. 25 minuter på den räcker, tro mej. Svetten rann inte bara på mina lår, utan överallt  -till och med på överläppen. Så antingen tränar den väldans bra, eller så har jag helt enkelt urkass kondition. Jag skulle helst säga det förstnämnda...
.
Klockan nio fick jag åter igen se min barndoms drömmars häst då The legend of Zorro började. Han är ju bara såå läcker! och då pratar jag inte om Antonio Banderas... och fastän dom kan tyckas förstöra Tornados roll en aning i den filmen (spärrar upp ögonen då dom är i "knipa", dricker whiskey... -kom igen!) så skulle inte Zorro vara någonting utan sin häst. Likadant som att Malin inte skulle vara någonting utan Flippan, Lucky Loke skulle inte vara någonting utan sin Jolly Jumper skulle inte Moa vara desamma utan mina hästar!
.

.
Bilden hämtad HÄRifrån
.

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

hiihhi! det har du helt rätt i. fastän jag inte hade en aning om alla de där namnen... men pippi glömde du allt, och lillagubben ;)

DET kunde jag hiih

2010-10-07 @ 13:18:20
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0