Dressyrtävling på SURF


Större delen av min eftermiddag har spenderats som kvinnlig "boll-kalle" där jag sprungit mellan domare, kopieringsmaskin och sekretariat med ryttarnas protokoll. Sånt tär på mina stackars ben trots att jag egentligen inte sprang (snarare söndags-promenerade) mellan mina olika stationer.
Faktiskt så turades jag och Lina om att gå vidare med papprerna, så det blev egentligen inte så många turar jag var tvungen att gå, men i och med att min kondition är lika med noll så tär allting på mina ben.
Ja, tilloch med när jag sitter ner.









Jag vet inte riktigt om jag har tillåtelse att lägga ut dom här bilderna på hästar och ryttare, men dom såg alt för upptagna ut för att jag skulle fråga =).
Well, sue me!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! vilken hemsk pose Ferro har! Ser ut som ett ök! Undrar vad han fick syn på? :p

2011-05-30 @ 16:24:59
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0