Flex-Bert

Kom på att förutom alla andra onödiga saker jag kom hem med från Maxi, så haffade jag två reflex-halsband med "namn-skruv" på till mina kära katter. Det är nämligen så att när vi flyttar så ska dom få börja vara ute -vilket jag tror blir väldigt populärt med tanke på alla rymningar dom försökt sej på den sista tiden.
Så för att minimera risken för att bli totalt osynliga i mörkret där ute ska dom altså ha på sej reflexer, och till reflexerna så har jag även köpt varsin namntub (som det tydligen heter) där det står namn, adress och tel nr.

 

Maoui tycktes inte behöva något löjligt reflexband runt halsen....

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lindsay Lohan - Din svenska källa.

Aww vilken snygging!

2010-09-26 @ 19:13:47
URL: http://alltomlindsaylohan.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha maui såg ut att gilla sitt halsband ;) Lyx för kissarna att få vara ute!

2010-09-27 @ 11:13:15
Postat av: Art By Tina

Riktigt härliga katter!

2010-09-29 @ 20:12:44
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0