Stoneface

Jag kom just från en mysig filmstund med både lillasyster och storasyster.

Efter inte så många om och men blev det "The last song", och medans båda av mina två systrar lipade sej igenom 90% av filmen satt jag mest och muttrade över att dom valt just Miley Curus som huvudperson. Hon är inte med bland min 10-i-topp lista, om man säger så. Faktikst så har hon aldrig ens varit i närheten av ens en nomination.. Hennes långa, tjocka underbara hår och slanka figur fick mej att blänga igenom filmen istället för att riktigt se vad den handlade om, ungefär.

Men istället för att purkna ihop fullständigt har jag nu bestämt mej för att damma av den gamla träningsmaskinen som står gömd i garderoben, om jag blir ritkigt desperat kanske tilll och med löpar-skorna rotas fram dom med.

Här ska bli andra bullar!





Mitt nya träningsschema börjar inte förrän i morgon, så jag kan med gott samvete äta resten av godispåsen ikväll.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Hehe , min barnmorska skulle ta blodprov men hamnade lite fel :P

2010-09-10 @ 23:52:19
URL: http://emiigull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0