Dubbel-besök vi har

Dagarna går i en hej-dundrande fart. Plötligt är både Påsken och lillans 1:års dag förbi och redan är det nästan  en vecka sedan min stackars blogg fick en uppdatering.
Lillan och Ramona begav sej just ut i sandlådan, så nu passar jag på!
Lillan är redo för ute-lek!

Timmys syster Ramona har som sagt varit på visit sedan i Måndags då vi återvände till Flukris med (tro det eller ej) ännu ett släptåg -Borzoitiken Anastacia, alias Stacha.
Hon bor hos oss på obestämd tid då jag tyckte våran lägenhet var alldeles för hundlös, och snäll som Johanna är så lånade hon snällt ut en av hennes hundra hundar till mej =)
Stacha är verkligen hur lugn och fin som helst! Hon behandlar lillan som om hon vore gjord av glas och nästan smyger förbi henne =) och trots hennes meterlånga ben (och nos =D) så märker man knappt av henne. Ja, förutom när hon leker knähund förstås. Hon är inte riktgit så liten som hon verkar tro! *Myys*
Perfekt Fit!
Trots sin låga rang på Prio-listan har även bilen fått sej en genomgång båda utvändigt och invändigt. Tänka sej att det döljdes en fin blå-färg under all smuts, jag som alltid trott att den skulle vara sådär brundaskig. Konstigt.
Vi har grillat korv i solen (lillan föredrar dom dock råa)...
...och motionerat kusin Noel.
Bakat rainbow-cupcakes...
...och bjudit till ännu ett 1-års kalas!
Prins Noel och Prinsessan Luna♥
Det var väl typ allt, tror jag.
Nu ska jag joina mitt lilla troll och Ramona-tanten ute!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej

Skulle vara jättekul om du publicerade receptet på dina regnbågscupcakes :)

2011-04-28 @ 18:46:59
Postat av: Ida

Fikat var så gott!mmmm tror att vi ska göra rainboves till dopet :) visst ville du baka ;) Pussåkram <3

2011-04-28 @ 19:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0