Haha jag döör

Jag satt nyss och kollade på Nyheterna (vist vann ske-å igår? vist? vist?) när jag hör lillan kommer rusande från köket, och hela tiden hörs hennes skrovliga "Aaahhh", "Aaahhh", Aaaaahhh".
Vad har hon nu hittat på, tänker jag och börjar gå henne till mötes. Jag hinner bara ut till "korridoren" när jag möts av ett läskigt grod-monster som genast vänder på klacken och rusar in till köket igen=) (Det var bara ren flyt att kameran låg brevid mej på högtalaren)
Man är tydligen fin om man har något på huvudet, för om man frågar henne om hon ska bli fin så grabbar hon tag i närmaste klädesplagg och trär det på skallen =) På något vänster hade hon i alla fall lyckats trä skötbords-underlägget över huvudet, och det passade ju alldeles ypperligt med den lilla "fickan" längst upp.

Kommentarer
Postat av: Anneli

HAHAHA! Så himla söt busunge ni har.. :D

2011-04-15 @ 11:52:31
Postat av: Ida

Haha! Nu längtar moster efter bustrollet :D

2011-04-15 @ 15:23:39
Postat av: Mli

Hihi visst ska du till David till helgen? Då blir de öle :P Gu va söt grodprinsessan är ;)

2011-04-15 @ 20:49:31
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0