Slutvé

Huja, jag är helt slut i både huvudet och kroppen efter en heldag av sjå som började strax efter fem i morse. Lillan tyckte tydligen det var morgon då, och jag måste bara tillägga att vi fortfarande är lite oense i den punkten...
I alla fall så har älsklings-Timmy plågats av tandvärk hela natten, och han måste ha haft förskräckligt ont för jag har aldrig sett honom som jag såg honom idag. Man kan nästan se spår i golvet efter hans vankande fram och tillbaka, fram och tillbaka och hans fina ansikte såg helt plågat ut... Lilla hjärtat ♥ Det blev i alla fall akut till tandläkaren (varför kalla det akut när han fick vänta 5 1/2 h efter vi ringt innan han fick tid?) och då passade vi även på att ta tillbaka lite förlorad tid i min fönstershopping.
Jag ringde även ut Lina till stan då jag hade i tanke att köpa (billiga) krukor till mina blomfrön och kände att jag behövde lite tips, råd och kvinnligt sällskap. Krukorna kommer förmodligen att agera blom-kyrkogård, men dom är fina i alla fall...
Nä, nu är det grillning på schemat!
Jag bjuder på en gammal random bild på jag och älskligen. Det blev så tomt annars

Kommentarer
Postat av: Linn

Lyckas du hålla dina katter borta från blommorna tillräckligt länge för att du ska kunna ta död på dem själv? Det är en bedrift! :p



Jamen följ med mig utomlands vettja. Om du klarar att lämna lillan dvs. :p Det är bara att komma med förslag på destination, jag är öppen för det mesta. :) Kram

2011-04-16 @ 19:02:33
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com
Postat av: Sandra

Aj aj stackars, kan tänka mig tandvärken om det var den tanden jag sett! Mys med grillning :) Vi får komma nästa gång!

2011-04-18 @ 09:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0