Tillbaka från en långpromenad i vårsolen

Herrejävlar, vad jag njuter av våra dagliga promenader nu. Blå himmel, strålande sol, en glad lillskrutt och nu dessutom en vovve som skuttar glatt vid min sida. Vad mera kan man begära?
Nu har jag ju inte riktigt fått erfara dom regninga dagarna som "hundlånare" än, men vad gör lite regn? Om man bortser från den berömda "blöta-hund" doften så kan man ju ta tillfället i akt att få en gratis hunddusch, bara att ta ut schampoot och börja skrubba.
Vi träffade på Bambi och hans mamma när vi var ute. Dom var dock aningen blyga då dom fått syn på oss och sprang fort som attan tillbaka in till skogen och tryggheten igen, men en lite skymt fick vi oss. Stacha ville nog ha mer än så, är jag rädd. =)
PÅ tal om Bambi är det ganska fascinerande att han föds som ett rådjur men växer fort upp till en ståtlig kronhjort. Disneymagin är verkligen magisk.

Kommentarer
Postat av: sandra nensen

sv. Tack, fick det i julklapp men det kommer från ullared :) super härlig kvalite tunnt och super mjukt.

2011-04-29 @ 12:08:03
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mysigt med bad eller??? Stacha tackar nog kanske...:P Hon är duktig lilla gumman!!!

2011-04-29 @ 21:01:23
URL: http://bastila.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja visst är det mysigt med promenader nu! Får passa på nu när solen lyser så härligt =) Det ska tydligen regna hela nästa vecka :o men en massa regn behövs, då lär det vara grönt som attan sen =)

2011-04-30 @ 01:04:45
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0