Sonador

Jag och en kompis sitter på någon slags pub runt ett runt, stort bord. I famnen har jag lilla Eiya, och hon ligger som vanligt och kurrar som ett jetplan, totalt ofokuserad på allt folk runt oss.
Plötslig kommer det fram tre stycken killar, och den ena frågar om han får ta ett kort på mej och katten. -Givetvis får ni det, säger jag och håller upp henne över huvudet på mej?
"Sådärja", säger den ena. "Nu har vi tillräckligt med bevis för att få avliva henne. Ni har gjort min pappa jättesjuk". Sedan går de uppför trappen med mej hack i häl, och en efter en knackar jag på axeln för att sedan, när dom vänder sej om, slå bort näsan för dom.
Inte in, utan bort! Näsor flög i luften som myggor på sommaren.

Detta var altså en dröm. Tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0