Dack!

Idag stog jag och lillan påklädda och klara redan strax efter nio för att skutta iväg mot baksidan och lekparken så att i alla fall några procent överskottsenergi skull försvinna lagom till lunch, men vad skådar mina ögon då vi rundar knuten?? Inte en enda dagis-unge i sikte! Lika tomt på barn som våran lägenhet är tom på toapapper. Vadan detta?

Jag var tvungen att känna efter en andra gång, men nej, inget regn och inga iskalla vindar. Skumt. Har dom blivit innelåsta där på dagis eller vägrar alla barn promt att ta på sej ytterkläder? Borde jag ringa polisen?
Tur att lillan är bra nog duktig på att roa sej själv och behöver bara ett par extra händer ibland till att lägga småsten i. "Dack!", som lillan säger.





Här är mina blåmärken förresten, just vid knävecket. Jag har även börjat odla vinterhår på benen, det gäller att börja i tid...


Kommentarer
Postat av: Mli

Gode söt hon va på första bilden! :)

2011-08-31 @ 12:57:24
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, söt Luna! haha det är bra, vinbterhår behövs:)

2011-08-31 @ 18:02:29
Postat av: Johanna/Maccan

Söt Luna!!! <3

Moa galjen ifrån lördags kanske.. Tänkte på blåmärket..!!! :P

2011-09-01 @ 06:46:41
URL: http://bastila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0