Leos Lekland

Nu efter lillan tagit hennes välbehövda tupplus drar vi iväg till Leos med Timmys kollega och hans barn. Det blev en succé förra gången och om jag känner min lilla rätt så kommer hon att kuta runt lika duktigt denna gång =) Kanske hon till och med vågar klappa Leo när han kommer fram idag, hon tyckte nämligen att han var lite väl hårig förra gången. Jag förstår henne.
·
Jag och Timmy brukar dela på helgerna så att vi får en sovmorgon var, och i morse var det min tur att gå upp före tuppen. Eftersom hon beslöt sej för att ta en lite sovmorgon igår, på Timmys dag såklart, och inte vaknade förrän 7 så var hon tydligen tvungen att jämna ut det idag med att vakna strax efter fem istället. Dock somnade hon ganska fort om då hon fick krypa upp hos mamma och pappa istället =)
Lillan nästan nykläckt ♥

Kommentarer
Postat av: anna

haha bra :)

2011-08-07 @ 17:14:14
URL: http://gyroscope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0