Tvättdag

En tvättdag blev obligatorisk då både jag och Timmy stod utan underkläder igår. Vi hade ju dom vi hade på oss så helt nakna stod vi absolut inte.
För mej hade det gått så långt att även sockarna tagit slut och i princip alla kläderna jag använder mej av, så jag skulle egentligen kunna göra det lätt för mej och kasta det som ligger i garderoben nu, men det gör jag inte. Tänk om jag ångrar mej liksom ??

En sprillans ny klänning anlände till våran postlåda igår, och med tanke på att det tog ÖVER TRE VECKOR så är jag glad att den kom över huvud taget. Tradera is the shit så länge det funkar!
Klänningen ska användas väl på Linn ♥ Cams bröllopsdag, så jag ska inte avslöja några färger eller modeller. Vänta och se helt enkelt, det är ju trots allt inte länge kvar nu... Jag tycker Linn gör det bra som inte flytt landet ännu =)


Kommentarer
Postat av: Linn

Den där Linn du pratar om... tror du hon är inne här och läser eller? Det tror inte jag, så berätta lugnt om din klänning du. ;)



Flytt landet av nervositet eller? Tro mig, det vore inte helt fel. Hujeda mig. :p Vill du titta förbi på sctoorgatan på morgonen förresten och vara makeup artist? Kram

2011-08-24 @ 21:51:44
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0