Tisdag

Ooopsi, det blev vist inga fler bilder igår, men jag skyller absolut allting på Mli som inte skickade mej några bilder -vilket såklart försvårade det hela något =) Men nu ni, nu finns det bilder och jag är helt imponerad av mej själv som lyckas hinna med fula grimascher samtidigt som jag är djupt koncentrerad i min ridning. Vissa var menade medans vissa kom i ren koncentration.

Som sagt var Mli bara med på uppvärmningen så hon hann inte fota den sista 110 cm banan tränaren lyckades höja till sej på slutet... helt passande så fick vi instruktionerna att rida sist. Så det kan gå! Z skötta sej dock utmärkt !







Tack snälla Mli för att du fotade oss =)


Lilla kaninen (uj, vi måste verkligen döpa henne till något snart...) fick skymta solen en stund idag, hon verkade mycket nöjd!



Ikväll då vardagsrummet har blivit barnfritt ska jag och Timmy ha myskväll och titta på film. Jag föreslog att vi skulle köpa olika frukter och doppa i smält choklad, men han verkade inte ens i närheten lika sugen på det som jag kände mej. Han sa bara "Om du vill så...?", och då blir det ju så. Såklart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0