Det var då på tiden.

Jag håller på att somna där jag sitter -gääääääääsp-. Lillan har haft en ganska jobbig natt på sovfronten och varit vaken till och från nästan hela natten. Om hon inte satt och sjöng "Lilla snigel" eller "Tipp, tapp" så skrattade hon och försökte trycka in hennes tutte i min mun. Det är inte alls så uppskattat klockan fyra på natten kan jag lova! Sen gömmer hon tuttarna under täcket/kudden och vill att man ska leta åt dom åt henne. "Ditte?", säger hon och låtsassöker lite hon med.
Trollunge!

Iaf så hade jag planerat att ta en liten siesta efter jag slutat jobba för dagen, men då kände jag mej plötsligt så pigg att jag beslutade att slå in dom sista julklapparna istället. Ett mycket dåligt val inser jag nu, för jag ska strax hämta lillan och det finns en stor chans att jag somnar på vägen... uhuuhu, vad trött jag är! Trötter i Snövit går på Redbull-rus i jämförelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0