Well

Jag och lillan promenerade iväg till Kevin m fam efter middagen idag, dom lekte riktigt duktigt där ett tag och sprang runt, runt runt, skjutsade varandra i lära-gå-vagnen och välte Kevins tält bla. Ja, om det inte blev något intressant på TVn såklart :P
Direkt jag ägnade någon större uppmärkssamhet åt Kevins lillasyster så var lillan fort som attan uppe i mitt knä och sa ifrån. "Min!", sa hon. Hähä, är det någon som kommer att bli en smula svartis då lill♥ kommer? Hoppas inte... lilla tjejen.

På tal om gravid så har Eiya (kissekatten) gått och blivit konstigt rund om magen den senaste tiden... vi börjar nästan misstänka att hon har skaffat ett hemlig pojkvän därute, och det är ju någon vecka hon inte tagit sina P-pilelr som hon ska... Nåja, hoppas hon valt med omsorg åtminstone! =)

Eiya vilar i lillans dockvagn


Lillan är STARK!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0